23 Ağustos 2009 Pazar

Kayıp Eşler Kulübü'ne üye misiniz? ECST Testi


Erkekler Cennetinde Son Tango testi: Kayıp Eşler Kulübü'ne üye misiniz?

ECST Testi

Kadınları görmek kimin cehennemi olabilir?
Bu yetenekten yoksun olarak bir sabah uyanan adam önce karısını bulamaz. Ardından hiçbir kadını…
Halil Gökhan'ın ERKEKLER CENNETİNDE SON TANGO romanı özet olarak böyle açılıyor. ECST testi olarak aşağıda size 5 soru ve şıklarını sunuyoruz.Eminiz siz de ECST adlı romanın heyecan labirentlerinde dolaşırken soruların cevaplarını puanlayıp sabırsızca yorumlarımızı bekleyeceksiniz.
Kadınsız Tango, Tango'suz hayat olur mu?

KİTAPTAN
"Kayboluşun kız kardeşi olan kayıp duygusu dışarıdan hissedilemezmiş bunu öğrendim. İçerden o kadar kötü durmuyordu. Yaşamak için sıkı bir bahane kazanmıştım: Karım kayıptı. Daha belirgin, daha seçilen bir kişi gibi hissediyordum kendimi. İlahlar benim karımı seçmişlerdi."


SORULAR

1. Sabah uyandığınızda kocanız (karınız) yanınızda yok. İlk ne yapardınız?
a. Evden çıkmaz dönmesini beklerdim.
b. Bu da mı başıma gelecekti?
c. Sanırım bir sürpriz yapacak her zamanki gibi...
d. Polise haber veririm.

2. Sadece aynadan görebildiğiniz bir kadınla evlenir misiniz?
a. Kanuni karşılığı varsa neden olmasın.
b. Aynadan hapsolmuş bir kadınla mı? Nasıl?..
c. Karımı kıracağıma aynayı kırarım daha iyi...
d. Gayri ciddi bir durum.

3. Eşiniz kayıp. O yokken başkasıyla olup onu aldatır mısınız?
a. Hayat benim hayatım.
b. Ben de kaybolurdum.
c. O göremeyeceği için bu aldatma olmazdı...
d. Mahkemeye başvurur, boşanırdım.

4. Karınızı buldunuz veya çıkageldi; ona ilk ne derdiniz?
a. Beni ne kadar üzdün biliyor musun?b. Ne yapacağız şimdi araya onca soğukluk girdi.c. Aa sen karıma çok benziyorsun...d. Hemen bir açıklama bekliyorum...

5. Kayıp eşinizin gizli aşk mektuplarını buldunuz. Nasıl karşılarsınız?
a. Bu da mı başıma gelecekti?
b. Bütün suç benim...
c. Az sonra kesin fotoğraflarını da bulurum.
d. Ne kadar banal.

UYARI

"a" için 5, "b" için 3, "c" için 2, "d" içinse 1 puan üzerinden 5 soru bitiminde KAYIP EŞLER KULÜBÜ üyelik durumunuzu hesapladıktan sonra yorum ve değerlendirmeleri almak için dharmayayinlari@gmail.com adresimize puanınızı bildirin ve en bilimsel yorumumuzu e-posta yoluyla özel ve kişisel olarak alın

Barbuni.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder