20 Eylül 2009 Pazar

Okur Yorumları

idefix.com

Merak etmiyor musunuz? :)
06.08.2009Çok boyutlu çok bilinmeyenli bir denklem, iç içe geçmiş dünyevi algılar, hayal alemi... Bir nehir gibi akıyor sözcükler...Ve bir anda bir bakmışsınız sizin içinizden geçip zihninizi delip geçiyor anlamlar nehri... Tadı damağımda kaldı... Devamını bekliyorum, bir solukta okudum çünkü... Bu doyumsuz macera bitmesin...

Fringe Tango
Osaba - 03.08.2009

Çok ilginç ve değişik... Amerikan dizileri gibi... Lost ve Fringe´ye benzettim... Devamı gelmeli... Tebrikler...

kitapyurdu.com

benlibensiz 06.08.2009

Okuduğunuz romanlar sizi sıkmaya başladıysa; doğru tercih ECST...Halil Gökhan'ın sıradışı nosyonunu belki bilirsiniz, belki bilmezsiniz...Ama yazar kendini yine aşmanın yolunu bulmuş.Eğer bildik sularda yüzmek sizi sıkıyorsa; bir yere farklı yollardan gitmek; izinizi kaybettirmekten korkmuyorsanız; ECST'ye hoşgeldiniz. Ben okudum, pişman değilim, devamını bekliyorum merakla... Ve 112 sayfada draje bir tada hazır olun...Yani sıkı şeker gibi.Çabucak okudum, vakit nakittir ne de olsa! Açıkcası şu meşhur reklam geldi aklıma Farkı Fiyatı :)

nihancım 03.08.2009

alışılmışın dışındaki konusuyla akıcılıgına hayran kalarak okudugum,harika bir romandı..

silezya 03.08.2009

sinematografik bir dil kullandığı için sanırım beni gerçekten çok etkiledi. Benzer tadı Stephen King'in romanlarında da alırdım. Türü belki farklı ama bana okuyucuyu sarmalaması açısından onu hatırlattı. Hayli sürükleyici ve şaşırtıcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder